אילן ארביב: מימון לטווח ארוך – פתרון לעסקים למגוון מטרות

אילן ארביב - מימון לטווח ארוך

שתפו את הפוסט

מימון לטווח ארוך לעסק הוא למעשה הלוואה, אותה לוקח בעל העסק, המיועדת לפרק זמן של מספר שנים, ואף עשרות שנים. יש מגוון מטרות שבגללן לוקחים הלוואה לטווח ארוך: רכישת נכסים עבור העסק, רכישת עסק אחר, רכישה של חלק של שותף בעסק בעקבות החלטה על פירוק שותפות, פתיחת סניפים מעבר לים ועוד.

זכרו כי כדאי מאוד להגדיר את הנושאים הבאים בצורה מדויקת, על מנת שהמימון יהיה עבור צורך מסוים ולא יהיה "באוויר": מטרת המימון ותקופת ההחזר. בדרך כלל מימון ארוך טווח מתחיל משש שנים ומעלה.

ודאו כי יש לכם מקורות הכנסה הולמים על מנת לעמוד בתשלומים של החזר המימון. צריך לדאוג לכיסוי לאורך כל תקופת ההלוואה כדי להימנע מסיבוכים ומפתיחת תיק בהוצאה לפועל.

מתי עדיף מימון לטווח קצר?

בעל עסק, שמגלגל מחזור בסכומים גדולים בכל חודש, יכול לקחת הלוואה לטווח קצר ולהחזירה מיד. אם העסק שלכם מושתת באופן קבוע על תשלום שכירות, תשלום לספקים על סחורה, משכורות לעובדים וכו', עדיף להשתמש באופציה של הלוואה לטווח קצר.

קחו בחשבון שלפעמים יש אירועים בלתי צפויים כמו נזקים שהביטוח לא מכסה או הפסדים בתביעות, ואז בעל עסק זקוק להלוואה לטווח קצר על מנת לכסות את החוב ולהחזירו בתום תקופת המימון.

פוסטים נוספים

אילן ארביב - אשראי
בלוג

אינפוגרפיקה על הצריכה באשראי | אילן ארביב

בגלובס פורסמה לאחרונה אינפוגרפיקה על אודות הצריכה באשראי בישראל בין החודשים ינואר ליוני. מהנתונים עולה כי למרות שבנק ישראל מעלה תכופות את שיעור הריבית ולמרות