הלוואת גישור: באילו מצבים כדאי לקחת?

אילן ארביב - הלוואת גישור

שתפו את הפוסט

בעבר כבר הסברנו מה חשוב לדעת כאשר לוקחים הלוואה. מלבד דברים אלו, חשוב לדעת כי קיימת בעולם הפיננסים הלוואה שנקראת הלוואת גישור. מהי הלוואת גישור בעצם? זוהי הלוואה שניתנת על בסיס כסף שהלווה יקבל בעתיד. כלומר, הכסף שיוחזר אינו זמין בזמן לקיחת ההלוואה ואינו נזיל.

הסכום יכול להימצא באותו זמן בתוך קרן הפנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל, קרן נאמנות ועוד. מלבד זאת, ניתן לקבל הלוואת גישור על סמך שעבוד של נכס, שהלקוח הוא הבעלים שלו. הלוואה כזאת ניתנת לאחר הערכה של שמאי מקרקעין ועד לשווי של 50 אחוזים מהנכס.

אם אתה זקוקים לסכום כסף נזיל באופן מיידי, ומוכנים להחזיר אותו בעזרת כסף שתוכלו לפדות בעתיד, הלוואת גישור יכולה להתאים לכם. לדוגמה: אם בעוד שנה אתם מתכוונים לפדות קרן השתלמות, אבל זקוקים לכסף נזיל כרגע, אתם יכולים לבקש הלוואת גישור בתמורה לכספים שייפדו מקרן ההשתלמות.

ברוב המקרים הלוואות גישור ניתנות לתקופה קצרה יחסית (עד שנה בדרך כלל). יש לבדוק את הריביות והעמלות שייגבו עבור העסקה ולהחליט האם הלוואת גישור משתלמת עבורכם, או שכדאי לפנות לאפיקים אחרים.

פוסטים נוספים

אילן ארביב - אשראי
בלוג

אינפוגרפיקה על הצריכה באשראי | אילן ארביב

בגלובס פורסמה לאחרונה אינפוגרפיקה על אודות הצריכה באשראי בישראל בין החודשים ינואר ליוני. מהנתונים עולה כי למרות שבנק ישראל מעלה תכופות את שיעור הריבית ולמרות